Kontakt
Zapraszamy do kontaktu z nami poprzez formularz.
Prosimy o wypełnienie wszystkich pól poniższego formularza / prosimy sprawdzić czy adres e-mail jest napisany poprawnie. Na Państwa wiadomość odpowiemy w ciągu najbliższych 24 godzin.
Villa Dolce Vita
ul. Paderewskiego 19
84-360 Łeba
Tel. kom.
+ 48 605 275 598
+ 48 503 957 553
E-mail: kontakt@villadolcevita.pl
Przed potwierdzeniem rezerwacji oraz wpłatay zadatku prosimy o zapoznanie sie z regulaminem .
Wpłata zadatku wiąże się z akceptacją regulaminu.
Dane do przelewu:
Dolce Vita s.c.
ul. Wysockiego 10
84-360 Łeba
SGB Łeba
68 9324 0008 0004 3733 2000 0010
Dla przelewów zagranicznych:
PL 68 9324 0008 0004 3733 2000 0010
Swift Code: GBWCPLPP
W tytule wpłaty prosimy wpisać: Zadatek, NAZWISKO oraz TERMIN POBYTU
UWAGA !
Wprzypadku chęci otrzymania faktury VAT należy dopisać tę informację wraz z danymi (NIP) w e-mailu rezerwacyjnym.
W przypadku braku takiej informacji wystawienie faktury będzie niemożliwe. Dotyczy to również paragonu zadatkowego.
Polski Fundusz Rozwoju S.A.
Przedsiębiorca uzyskał subwencję fnansową w ramach programu rządowego
„Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”,
udzieloną przez PFR SA.
WARUNKI REZERWACJI
ANULOWANIE REZERWACJI
1. Warunki anulowania rezerwacji:
W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu Villa Dolce Vita zwraca:
a) 50% wartości zadatku w przypadku rezygnacji zgłoszonej do 30 dni przed rozpoczęciem pobytu.
b) Zadatek nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 30 dni przed rozpoczęciem pobytu.
2. Różnica pomiędzy dokonaną wpłatą z tytułu rezerwacji, a opłatą za rezygnację (jeśli taka wystąpi) zostanie zwrócona Klientowi w formie przelewu na wskazany przez niego rachunek bankowy.
3. Opłata za rezygnację będzie potrącana z kwoty wpłacanego zadatku lub z kwoty opłaconego pobytu, względnie pobrana z karty kredytowej.
4. W przypadku skrócenia pobytu w Hotelu, Gość oprócz ceny za zrealizowany pobyt, będzie obciążony dodatkowo opłatą równą 100 % ceny nie zrealizowanego pobytu. Wpłacone kwoty nie podlegają zwrotowi.
5. Anulowanie rezerwacji wymaga formy pisemnej.
NIEDOJAZD / PÓŹNY PRZYJAZD
1. W przypadku gdy gość nie pojawi się w obiekcie do godziny 23:00 (bez wcześniejszego poinformowania telefonicznie bądź e-mailowo o zamiarze późnego zakwaterowania ) pokój zostaje wystawiony do ponownej odsprzedaży. Bez możliwości zwrotu wpłaconego zadatku.
2. W przypadku późnego zameldowania (zakwaterowania) należy poinformować obiekt wcześniej drogą e-mailową bądź telefoniczną.